חברות קמעונאות גדולות: כדאי שתכירו את מערכת ה-ERP של תפנית

כיצד מנהלים חברת קמעונאות גדולה? התשובה לכך בוודאי מורכבת למדי ואכן אין פתרון אחד פשוט, לניהול של עסק שלם. עם זאת, יש מוצר שמתקרב לכך! במה מדובר? הכירו את מערכת תפנית של מטריקס:

 

תוכנה ייעודית לחברות קמעונאות

באופן טבעי, בפני סוגי עסקים שונים, עומדים אתגרים מסוגים שונים. לכן, אם ניקח למשל מרכז רפואי, הוא לא יכול להתנהל בדיוק באותם הכלים, שבהם מתנהלת חברת קמעונאות. הטוב ביותר, הוא מצב שבו חברת קמעונאות מתנהלת בעזרת כלי מיוחד עבור ענף עסקי זה. פתרון כזה בדיוק, מציעה תוכנת ניהול קמעונאות של תפנית, אשר מותאמת לעסקים גדולים. תפנית מיוחדת בכך, שהיא מותאמת מראש למגזרים שונים, אשר אחד מהם הוא מגזר חברות הקמעונאות. עבור מגזר זה, היא מהווה פתרון ייחודי שהוא "בסט אוף בריד".

ERP כתשתית

חשוב לציין, שתפנית היא למעשה מערכת ERP. מערכות Enterprise Resource Planning הן פתרון קלאסי, פופולארי ואמין מאוד, לניהול איכותי של עסקים גדולים. מדובר על גישת ניהול ריכוזית, אשר מאחדת למקום אחד תהליכים עסקיים מרכזיים בחברה ומידע חיוני מסוגים שונים. ריכוזיות זו, מהווה מפתח רב עוצמה להתייעלות רוחבית. החיסרון של ERP הוא בדרך כלל, שהוא לא מותאם לענפים עסקיים שונים. כתוצאה מכך, מי שרוכש מערכת ERP, צריך בנוסף לכך להשקיע לא מעט בהתאמה שלה לצרכיו. תפנית חוסכת לכם בגדול מבחינה זו, תודות להתאמתה מראש לקמעונאות.

 

מה כלול במערכת?

תפנית לחברות קמעונאות, כוללת בין השאר את המודולים והיכולות הבאים:

  • ניהול רכש, לוגיסטיקה ושרשרת אספקה – היבטים אלה שמתרחשים "מאחורי הקלעים" של המכירות, חייבים כמובן להיות מטופלים היטב. תפנית מספקת לכך מענה מצוין. היא כוללת גם מענה לניהול קטלוגים ועצי מוצר.
  • ניהול קשרי לקוחות (CRM) – Customer Relationship Management הוא בין המודולים החשובים ביותר במערכות ERP ובניהול עסקי בכלל. זאת, מאחר שמדובר על ניהול האינטראקציה עם גורם קריטי במיוחד – הלקוח שלכם.
  • ניהול מכירות – ניהול הפעילות הקריטית של מכירות ללקוחות, באופן מרוכז ויעיל. זאת, כולל ניהול לידים ומעקב אחריהם.
  • ניהול שירות – היבט משלים של המכירות, בעל חשיבות גדולה במיוחד לשימור לקוחות ולתדמית העסק. תפנית תסייע לכם לנהל הסכמי שירות וקריאות שירות. מודול זה, הוא בעל אינטגרציה למערך הפיננסי וגם למערך הלוגיסטי, אשר מספקת תמיכה בניפוקים ובתהליכי רכש.
  • ניהול פיננסי – אי אפשר בלי ניהול פיננסי. מאחר שתפנית היא כאמור מערכת ריכוזית מסוג ERP, אתם נהנים גם מהערך המוסף של ניהול כספי כחלק אינטגראלי מהמערכת. זאת, בהתאם לכל התקנות והחוקים המחייבים בהקשר חשבונאות ובכלל. תפנית תסייע לכם בניהול הספר הראשי, בניהול ספקים ותשלומים, ניהול לקוחות וגבייה, ביצוע התאמות בנקים והתאמת כרטיסי אשראי, דו"חות כספיים, תקציב ובקרה תקציבית. המערכת פועלת ברמה רב חברתית, רב שנתית ורב מטבעית.

 

לא מנותקת מהעולם

תפנית היא אמנם תוכנה, אך היא לא מנותקת מהעולם הפיזי של העסק. היא כוללת ממשקי קופות וגם פתרונות מובייל, בהם היכולת לקרוא ברקוד וכן שילוב מסופונים ומסופי RF. ניתן בעזרת פתרונות אלה לעבוד מכל מקום בעסק, לביצוע פעולות כגון הסתייעות בטאבלט לשם מסירת חבילות.

מאחורי המוצר

תפנית היא מוצר של חברת הטכנולוגיה הבולטת מטריקס, אשר מפתחת אותה מעל לשני עשורים! הפיתוח מבוצע במקום אחד, באופן שמקדם אינטגרציה מרבית בין כל רכיבי הפתרון. בתפנית מקבל ביטוי מחקר מתמשך שעשתה מטריקס לגבי דרישות השוק המקומי וכמובן, הידע העשיר שלה בכלל, בהקמת מערכות ERP.

לסיכום

תפנית תוכל לקדם כל עסק בתחום הקמעונאות, שייקח את ההחלטה החכמה וישתמש בה.

נגישות