ממידברן ועד הג'אז באילת: פסטיבלים מומלצים במיוחד בארץ

מדינת ישראל התפתחה מאוד מבחינה תרבותית בעשור החולף, ועדות לכך ניתן לראות בשורה ארוכה של פסטיבלים אשר הפכו כבר למסורת ומושכים אלפי מבקרים מדי שנה. אם אתם בדיוק מחפשים פסטיבל לבילוי זוגי או אפילו משפחתי, הגעתם בדיוק למקום הנכון. במדריך זה נציג בפניכם את הפסטיבלים הכי מומלצים – מדן ועד אילת.

פסטיבל מידברן

פסטיבל המידברן הצליח בשנים האחרונות להפוך לפסטיבל המרכזי והחשוב ביותר מבחינה תרבותית בישראל, וזאת בשל קהילה הולכת וצומחת של ישראלים לצד תיירים אשר מקימים בלב המדבר עיר למשך שבוע המשלבת בין מופעי מוזיקה, רחבות ריקודים, סדנאות ואווירה קהילתית שבה לוקחים חלק גם ילדים קטנים. לאור הביקוש הגבוה, הכרטיסים לפסטיבל נחטפים ועל כן אם גם אתם רוצים לקחת חלק, רצוי להצטרף לקבוצות ברשתות החברתיות של מארגני האירוע בשביל לקחת חלק ובהתאם לכך גם ליצור בעבורכם חוויה מרגשת בלב המדבר.

פסטיבל הפסנתר

מזה כ-24 שנים שפסטיבל הפסנתר מתקיים בעיר תל אביב. במסגרת הפסטיבל מופיעים אמנים מובילים המציגים גרסאות מיוחדות של שירים מוכרים בליווי של פסנתר, לצד להקות מוכרות ולהקות שמגיעות מעולם האינדי לטובת חשיפה של אמנים במסגרת של פסטיבל שאליו מגיעים אלפי מבקרים מדי שנה. ביצועים רבים מהספטיבל הזה הפכו ללהיטים ועדות לכך ניתן למצוא גם באתר הרשמי של הפסטיבל אשר מציג את מיטב הביצועים לאורך השנים.

ממידברן ועד הג'אז באילת: פסטיבלים מומלצים במיוחד בארץ

פסטיבל עכו

פסטיבל עכו מתקיים מדי שנה בחג הפסח ומשלב הופעות של אמנים, להקות וזמרים צעירים לצד דוכני מזון, אטרקציות לכל המשפחה וכן הצגות לילדים כמו גם למבוגרים. הפסטיבל הצליח ברבות השנים להפוך לחלק בלתי נפרד מהעיר עכו, הן בשל ההשקעה הכספית האדירה בהפקה של הפסטיבל אבל גם בעקבות העלאה של הצגות של מיטב הבימאים של מדינת ישראל, כל זאת בעלות כספית נוחה ועם שימת דגש על אווירה מהנה וחגיגית שתאפשר לכם ליצור חוויה בלתי נשכחת בין אם אתם מתכננים להגיע עם בן או בת הזוג או ביחד עם הילדים.

פסטיבל הג'אז באילת

פסטיבל הג'אז הוא פסטיבל ותיק שהתחיל עוד בשנות ה-60 של המאה הקודמת בעיר אנטיב בצרפת. הפסטיבל נחשב ליוקרתי מאוד ומופיעים בו מיטב האמנים בתחום הג'אז, כאשר לפני מספר שנים נחתם הסכם של ערים תאומות בין העיר אנטיב לבין העיר אילת אשר נועד ליצור שיתופי פעולה הדדים הכוללים גם את הקידום של הפסטיבל. כחובבי מוזיקה, תוכלו להיחשף לאמנים מרחבי העולם לצד אמנים מהשורה הראשונה בישראל שיוצרים ביחד חגיגה מוזיקלית ברוח מוזיקת הג'אז.

לסיכום

מחפשים פעילות מהנה? ובכן, באמצעות רכישה מראש של כרטיסים לפסטיבלים אותם הצגנו לכם כאן, תוכלו גם אתם לנצל את הפסטיבלים הרבים לטובת יצירה של חוויה בלתי נשכחת ואף מסורת של ממש.

נגישות